Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скорости-166 ЖТД

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Точно че няма за това казах че стигне ли се до омекване на пружини и тресене - маховик...
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Ако са пружините на маховика ще тресе при тръгване- феродовия няма демферни пружининали
      Е (да чукна на дърво) моята не тресеше или поне, знам ли, не толкова ,че да ми направи впечатление. Дано му няма нищо на маховика ,че е 1000лв.
      За мен ,преди да се сблъскам с тоя проблем ,един съединител е заминал, като почне да буксува. Не мислех ,че притискателния диск може да се скапе така, и то преди другите елементи в тоя възел, че чак да не сменя скоростите ..но затова ,човек се учи докато е жив
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
        Е (да чукна на дърво) моята не тресеше или поне, знам ли, не толкова ,че да ми направи впечатление. Дано му няма нищо на маховика ,че е 1000лв.
        За мен ,преди да се сблъскам с тоя проблем ,един съединител е заминал, като почне да буксува. Не мислех ,че притискателния диск може да се скапе така, и то преди другите елементи в тоя възел, че чак да не сменя скоростите ..но затова ,човек се учи докато е жив
        Малко над 800 е...и дано да не е той, но като се свали кутията се вижда, какво е!
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Малко над 800 е...и дано да не е той, но като се свали кутията се вижда, какво е!
          Стига тия в сервиза да ме оставят да гледам и аз ще видя какво е.
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
            Стига тия в сервиза да ме оставят да гледам и аз ще видя какво е.
            Близо до София си така че действай по добре там, знаеш кои са клубните там
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • Тоя маховик е непоносимо скъп Чух за вариант заваряване на двете повърхности на маховика една към друга и така се изолират пружините съответно и проблемите с тресенето от тях
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

              Comment


              • Първоначално публикувано от schoko Покажи съобщение
                Тоя маховик е непоносимо скъп Чух за вариант заваряване на двете повърхности на маховика една към друга и така се изолират пружините съответно и проблемите с тресенето от тях
                И получаваш спортен съединител - тръгваш със здраво отмятане на главата и свирене на гуми, тъй като няма пружини, които да омекотят зацепването между двигател и диференциал. Но да приемем, че ще свикнеш с времето да пускаш много внимателно съединителя. Разваляш задължително баланса на самия маховик (той се върти и като не е балансиран леко ше разбие разни работи като скорости и други дреболии) и е такива работи. Това го правят до колкото знам най-безскрупулните джамбази колкото да се откачат от колата
                166, 2.4 JTD'00

                Comment


                • Това със заваряването звучи направо брутално,не вярвам някой да си го причини освен онези от горния пост.Ресурса на този маховик трябва да е много дълъг и да не се скапва лесно.Хенри Форд накарал да разглобят един от двигателите си с много голям пробег и установили ,че коляновия вал е почти непокътнат,всички били любопитни какво ще направи за да се подобрят и другите възли в мотора ,а той просто наредил валът да се прави с по- ниско качество и да се износва заедно с другите части.Та всички компании си правят колите така ,че важните части и агрегати да имат горе-долу еднакъв срок на експлоатация.Всички сте забелязали ,че като се развали едно нещо и после .....
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Айде са да видим дали има някой, който със заварен "демпфер" НЕ е скъсал коленовия вал !?
                    `Бах ти и олигофрените имало... "майсторчета" евала и праа на такива
                    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                    Comment


                    • Да разбирам че няма вариант за някакво отремонтирване а направо смяна Аз лично няма да го сменя но ми е чудно ако някой реши и подхвърли какъв маховик да си вземе темата ще излезе по дълга от тази за съединителите
                      ALFA ROMEO 166 2.4JTD 100kW

                      Comment


                      • Гледал съм как на един "транспортер" му сложиха обикновен маховик и съответно демпферен феродов диск, ама на наш`те кораби това май няма как да стане. За ремонтиране някъде прочетох, че при здрави пружини могат да ти сменят лагера.
                        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                        Comment


                        • Аз също съм чувал, че при много скъп демпферен маховик, се замества с обикновен такъв от по стар модел, съответно и доста по-евтин, стига да пасне. Възможно ли е и ако да - какви са минусите, последствията?
                          sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                          Comment


                          • Принципно би трябвало да е възможно обикновен маховик и феродо с пружини, въпроса е да се намерят подходящи
                            166, 2.4 JTD'00

                            Comment


                            • С едно приятелче, скоро обсъждахме най-скъпите части и ремонти в колата ми, както и възможните варианти, а за този конкретно - дали няма да има повече вибрации, тресене и т.н. ?
                              sigpicАлфа Ромео 166, 2.4 JTD, 136 hp, '99 г., кожен салон МОМО, 16" TORRA +++

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от vnimavai Покажи съобщение
                                С едно приятелче, скоро обсъждахме най-скъпите части и ремонти в колата ми, както и възможните варианти, а за този конкретно - дали няма да има повече вибрации, тресене и т.н. ?
                                Силно вероятно според мен
                                166, 2.4 JTD'00

                                Comment

                                Working...
                                X